Порядок повернення, обміну товару
При прийманні товару Покупець в присутності водія-експедитора перевіряє замовлення на предмет правильної комплектності товару, якості та кількості товару, після чого Покупець повинен підписати супровідні документи . Після отримання товару претензії до явних (видимим недоліків) товару не приймаються.
У разі невмотивованої відмови Покупця від покупки (виняток - заводський брак, механічні пошкодження - приховані недоліки) після прибуття водія-експедитора за вказаною адресою, послуга «Доставка» оплачується в будь-якому випадку , тому що вона була надана.
Якщо товар не входить в Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну на аналогічний, Покупець має право відмовитися від замовленого дистанційним способом товару в будь-який час до його передачі, а після передачі протягом 14 днів
Не підлягає поверненню товар належної якості, що має індивідуально визначені властивості, в силу яких товар може бути використаний виключно купують його Покупцем. До таких товарів відносяться в тому числі всі будівельно-оздоблювальні матеріали відпускаються на метраж, або з різкою під індивідуальний розмір, кабельна продукція, лінолеум, ГКЛ, фанера, металопрокат, товари побутової хімії, пестициди і агрохімікати, технічно складні товари побутового призначення, рослини та інше.
Товар належної якості, який пред'являється для обміну приймається якщо він не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або інший підтверджувальний оплату зазначеного товару документ.
Для здійснення повернення товару належної якості Ви можете скористатися послугою «Доставка» згідно з базовими тарифами.
Для повернення товару необхідний документ, що засвідчує особу.